<h1>Google-profil – Vis bedriften fra sin beste side</h1>

Med en Google-profil deler du oppdatert bedriftsinformasjon som adresse, telefonnummer, nettsted og åpningstider og annen vital informasjon, slik at kundene lett kan finne og komme i kontakt med din bedrift.

Gode bilder, oppdateringer og kommunikasjon er viktige elementer å ha med i deres Google-profil. Du kan samhandle med kundene dine, legge inn bilder og video og selvfølgelig vise hvor du holder til. Visste du at hele 46 prosent av alle Google-søk retter seg lokalt? I snitt ender over 80% av disse lokale søkene opp i kjøpshandlinger i løpet av noen timer. Mange av disse klikker seg ikke en gang videre før de tar kontakt – de tar kontakt direkte gjennom Google-profilen.

Dette betyr at du med en optimalisert Google-profil ligger fremst i løypen og er godt skodd for å kapre din andel av kunder i lokalmiljøet. En Google-profil er et av de første markedstiltakene vi gjør for våre kunder.

Skap god informasjonsflyt

Det er uhyre viktig å ha kontroll på hvilken informasjon dine faste kunder og potensielle nye kunder finner om din bedrift på Google. En optimalisert Google-profil bidrar til god informasjonsflyt, høyere trafikkandel fra Google og større kjøpsvilje hos kundene. Vi skreddersyr deres egen profil med relevante innlegg om deres tjenester og produktkataloger med oversikt over alle deres varer. Vi kan også garantere informasjonsflyt ut mot deltagere til relevante arrangementer eller andre begivenheter.

Ønsker du at vi skal hjelpe din bedrift?