<h1>Fakturaspørsmål</h1>

Faktura fra oss.

Dersom dere har mottatt en faktura fra oss er dette fordi dere nylig har inngått en skriftlig avtale med en av våre konsulenter, eller at dere har et aktivt abonnement på en eller flere av våre tjenester.

Vårt kundesenter bestående av dyktige konsulenter med lang erfaring ønsker gjerne å hjelpe dere dersom dere har noen spørsmål.

Bla helt ned og klikk på tjenesten fakturaen gjelder.

I listen under finner du svar på noen vanlige spørsmål i forhold til fakturering. Dersom du ikke finner svar på det du har spørsmål om her – så må du klikke deg inn på tjenesten fakturaen gjelder.

Her vil du finne ytterligere informasjon vedrørende tjenesten og et kontaktskjema som vi gjerne ønsker at du fyller ut dersom du har flere spørsmål. Deretter vil en våre dyktige konsulenter kontakte deg slik at vi får bistått deg raskest mulig.

Vanlige spørsmål

Vi har mottatt faktura. Hvor kan jeg finne mer informasjon om vår tjeneste?

Alle våre avtaler blir inngått skriftlig slik at både vi og våre kunder skal ha full oversikt over inngåtte avtaler. Kopi av ordrebekreftelser vil du finne i din epost. Om dere ikke skulle finne dette så må dere gjerne ta kontakt via vårt kontaktskjema slik at vi kan få sendt dere en kopi. Dersom dere ønsker mer utfyllende informasjon om tjenesten dere benytter dere av, finner dere det nederst på denne siden.

Jeg er ny i selskapet, hvorfor har vi mottatt faktura?

Dersom du har mottatt en faktura fra oss betyr dette at deres selskap har en skriftlig avtale med oss på en av våre tjenester innen digital markedsføring. Om du er ny i selskapet ser vi stort frem mot å samarbeide med deg. Lengst nede på siden kan du klikke deg inn på den tjenesten det måtte gjelde og lese mer om denne. Fyll gjerne ut skjemaet slik at en av våre rådgivere kan ta kontakt for å ta en grundig gjennomgang av og innføring i tjenesten.

Vi er ikke momspliktig og har blitt fakturert med moms, hvordan løser vi dette?

Alle våre priser er oppgitt eks. mva og alle fakturaer blir fakturert inkl. mva. Dette på bakgrunn av at de fleste firmaer i Norge idag er momspliktige. Dersom dere ikke er momspliktige ta kontakt med oss via vårt kontaktskjema slik at vi kan kontakte dere for en løsning på saken.

Jeg ser tjenesten inneholder medierådgivning. Hva innebærer dette?

Med lang erfaring i denne bransjen kan vi bistå slik at dere ikke blir lurt av useriøse aktører på nett. Vi kan også ta oss av forhandlinger på deres vegne når det kommer til tjenester innen digital markedsføring. Vi har god innsikt i markedet og ser hvilke avtaler som er lønnsomme for dere ut i fra deres nåværende behov. Dere har selvsagt det siste ordet og ingen avtaler vil bli inngått eller oppsagt uten deres samtykke. I tillegg har vi muligheten til å analysere trafikken til deres hjemmesider, slik at dere kan ha oversikt over hvor deres kunder finner dere. Ta kontakt via kontaktskjema om dere ønsker ta i bruk denne tjenesten.

Vi har mottatt purring/inkasso, men har ikke mottatt noe faktura. Hvordan løser vi dette?

Alle våre fakturaer blir sendt via EHF eller til den epost-adressen som ble oppgitt av dere ved avtaleinngåelse. Dersom du benytter deg av EHF kan du finne kopi av alle fakturaer i din nettbank. Dersom du har blitt fakturert via epost vil denne ligge i innboksen og kan finnes ved et enkelt søk etter oss der. Pass på at du sjekker slik at spamfilteret ikke har sortert denne til å ligge i mappen “søppelpost”. Om du har behov for en fakturakopi kan du ta kontakt via vårt kontaktskjema og huke av for dette.

Vi har mottatt faktura fra dere, men har ikke mulighet til å betale. Kan dette løses?

Av og til kan man havne i en situasjon hvor man trenger betalingsutsettelse. Vi i Mint Media ønsker å være behjelpelige med dette så langt det lar seg gjøre. Fyll ut kontaktskjema på undersiden for tjenesten det gjelder, så vil en av våre kundekonsulenter ta kontakt med deg for en gjennomgang.

Hvordan kan jeg endre vår fakturainformasjon?

Vi sender faktura via EHF eller til epost-adresse avtalt ved avtaleinngåelse. Dersom dere har ønsker å gjøre endringer i forhold til fakturainformasjon eller annen informasjon i deres ordre må dere ta kontakt med oss gjennom vårt kontaktskjema. Vi vil endre informasjonen så fort som mulig – slik at dere ved neste fornyelse vil motta faktura på den riktige epost-adressen.

Vi har mottatt faktura fra dere og har betalt til feil kontonummer. Hvordan løser vi dette?

Vi har nylig byttet factoring-selskap og har i den forbindelse fått nytt kontonummer. Dersom dere har betalt faktura inn til gammelt kontonummer vil pengene bli tilbakeført til deres konto. Vårt nye kontonummer finner du i sist mottatte faktura/purring. Ta gjerne kontakt via vårt kontaktskjema dersom dere ikke har fått pengene tilbake eller om det skulle være noe annet dere har spørsmål om.