Fakturaspørsmål

For våre kunder skal Mint Media være synonymt med kvalitet. Vi er takknemlige for at dere benytter oss som leverandør for tjenester innen digital markedsføring og denne tilliten tar vi ikke for gitt!

Faktura fra oss.

Dersom dere har mottatt en faktura fra oss er dette fordi dere nylig har inngått en skriftlig avtale med en av våre konsulenter, eller at dere har et aktivt abonnement på en eller flere av våre tjenester. Lengre nede på siden finner du de mest stilte fakturaspørsmålene.

Vårt kundesenter bestående av dyktige konsulenter med lang erfaring ønsker gjerne å hjelpe dere dersom dere har noen spørsmål.

Bla helt ned og klikk på tjenesten fakturaen gjelder.

Dersom du ikke finner svar på det du har spørsmål om i listen under – må du klikke deg inn på tjenesten fakturaen gjelder.

Her vil du finne ytterligere informasjon vedrørende tjenesten og et kontaktskjema som vi gjerne ønsker at du fyller ut dersom du har flere spørsmål. Deretter vil en våre dyktige konsulenter kontakte deg slik at vi får bistått deg raskest mulig.

Vanlige spørsmål

Vi har mottatt faktura. Hvor kan jeg finne mer informasjon om vår tjeneste?

Alle våre avtaler blir inngått skriftlig slik at både vi og våre kunder skal ha full oversikt over inngåtte avtaler. Kopi av ordrebekreftelser vil du finne i din epost. Om dere ikke skulle finne dette så må dere gjerne ta kontakt via vårt kontaktskjema slik at vi kan få sendt dere en kopi. Dersom dere ønsker mer utfyllende informasjon om tjenesten dere benytter dere av, finner dere det nederst på denne siden.

Jeg er ny i selskapet, hvorfor har vi mottatt faktura?

Dersom du har mottatt en faktura fra oss betyr dette at deres selskap har en skriftlig avtale med oss på en av våre tjenester innen digital markedsføring. Om du er ny i selskapet ser vi stort frem mot å samarbeide med deg. Lengst nede på siden kan du klikke deg inn på den tjenesten det måtte gjelde og lese mer om denne. Fyll gjerne ut skjemaet slik at en av våre rådgivere kan ta kontakt for å ta en grundig gjennomgang av og innføring i tjenesten.

Jeg ser tjenesten inneholder medierådgivning. Hva innebærer dette?

Med lang erfaring i denne bransjen kan vi bistå slik at dere ikke blir lurt av useriøse aktører eller opplever svindel på nett. Vi kan også ta oss av forhandlinger på deres vegne når det kommer til tjenester innen digital markedsføring. Vi har god innsikt i markedet og ser hvilke avtaler som er lønnsomme for dere ut i fra deres nåværende behov. Dere har selvsagt det siste ordet og ingen avtaler vil bli inngått eller oppsagt uten deres samtykke. I tillegg har vi muligheten til å analysere trafikken til deres hjemmesider, slik at dere kan ha oversikt over hvor deres kunder finner dere. Ta kontakt via kontaktskjema om dere ønsker ta i bruk denne tjenesten.

Vi har mottatt purring/inkasso, men har ikke mottatt noe faktura. Hvordan løser vi dette?

Alle våre fakturaer blir sendt via EHF eller til den epost-adressen som ble oppgitt av dere ved avtaleinngåelse. Dersom du benytter deg av EHF kan du finne kopi av alle fakturaer i din nettbank. Dersom du har blitt fakturert via epost vil denne ligge i innboksen og kan finnes ved et enkelt søk etter oss der. Pass på at du sjekker slik at spamfilteret ikke har sortert denne til å ligge i mappen “søppelpost”. Om du har behov for en fakturakopi kan du ta kontakt via vårt kontaktskjema og huke av for dette.

Hvordan kan jeg endre vår fakturainformasjon?

Vi sender faktura via EHF eller til epost-adresse avtalt ved avtaleinngåelse. Dersom dere har ønsker å gjøre endringer i forhold til fakturainformasjon eller annen informasjon i deres ordre må dere ta kontakt med oss gjennom vårt kontaktskjema. Vi vil endre informasjonen så fort som mulig – slik at dere ved neste fornyelse vil motta faktura på den riktige epost-adressen.

Vi har mottatt faktura fra dere og har betalt til feil kontonummer. Hvordan løser vi dette?

Vi har nylig byttet factoring-selskap og har i den forbindelse fått nytt kontonummer. Dersom dere har betalt faktura inn til gammelt kontonummer vil pengene bli tilbakeført til deres konto. Vårt nye kontonummer finner du i sist mottatte faktura/purring. Ta gjerne kontakt via vårt kontaktskjema dersom dere ikke har fått pengene tilbake eller om det skulle være noe annet dere har spørsmål om.

Hvordan finner Trakk søkeord?

Trakk søker gjennom hjemmesiden din og konkurrentenes hjemmesider for å finne gode søkeord å jobbe med. Den endelige beslutningen om hvilke søkeord som skal benyttes ligger hos deg. Man kan altså styre hva man ønsker å fokusere innsatsen på.

Hvor lang tid tar det før vi ser resultater?

Det kan variere litt, men alt fra en måned til flere måneder avhengig av konkurransen rundt søkeordene. SEO-arbeid har en langsiktig horisont og er noe du vil høste fordeler av i lang tid fremover.

Hvor mye tid sparer Trakk kontra et manuelt SEO-prosjekt?

Trakk gir SEO-arbeidet en real tidsgevinst hver måned, kanskje til og med flere dager, avhengig av hva du sammenligner med. La oss være ærlige, ingen vanlig konsulent kan håndtere den enorme mengden data som Trakk bearbeider på en effektiv og ryddig måte.
Så, med Trakk får du ikke bare eksepsjonelle resultater, men du sparer også en solid slump penger ved å kutte ned på konsulenttimene du ellers måtte benyttet.

Hva må du gjøre selv?

Trakk gjør hele jobben! Det eneste som må gjøres er å legge innholdet fra rapportene inn på selve hjemmesiden. Denne jobben kan dere gjøre selv, eller så kan den også gjøres av oss i Mint Media.

Hva er forskjellen på ChatGPT og Gemini?
  • Microsofts OpenAI kom først, med versjon ChatGPT3 og senere ChatGPT4, den nyeste og smarteste versjonen hittil. 
  • Google Deep Mind har utviklet Gemini, som er basert på gamle Google Bard. Den finnes pr. nå i fire versjoner med ulike funksjoner: Gemini Pro, Gemini Ultra, Gemini Flash og Gemini Nano.