Mint Media har hjulpet JBS med synligheten i søk gjennom Google Annonser
Nettsiden ble en oversiktlig plattform, med et personlig preg. Som gjenspeiler deres verdier og fokusområder knyttet til norske leverandører og samarbeidspartnere
JBS, Jansen Broadcast Support, åpnet dørene for første gang i 2005 og leverer i dag komplette, tekniske løsninger til møterom, kontor -og butikklokaler. Deres fokus ligger på å benytte seg av lokale samarbeidspartnere for rask levering og for å støtte oppunder norske leverandører. Her har du en leverandør hvor du som kunde virkelig får det du etterspør, pluss det lille ekstra. I dag leverer de alt fra små salg til større installasjoner og audiovisuelt utstyr til konkurransedyktige priser.
I dag benytter JBS seg av tjenestene nettside og Google annonsering som Mint Media tilbyr. Sistnevnte har ført til at JBS når målgruppene de ønsker å treffe, der de befinner seg. For hvor begynner de fleste å lete når de trenger tjenester eller produkter? Svaret er som regel Google. Annonseringen på Google kjørte i et knapt år før nettside ble et sentralt tema. Ved hjelp av grundige gjennomganger, idémyldring og et godt samarbeid fikk JBS nettsiden de ønsket seg, men brukervennlige løsninger og et moderne utseende.
Resultat
Kundens behov
Nettside
For å kartlegge kundens behov er det alltid viktig for oss å starte med en god gjennomgang og analyse av allerede eksisterende nettsted, dersom kunden har dette. Sammen med JBS fikk vi da kartlagt hvilke ønsker og behov de hadde for den nye plattformen sin. Modernisering var det første som kom opp, deretter var det viktig for JBS å tydelig forklare hva digital skilting faktisk er og hvorfor det er viktig, da det ikke alltid er like lett for kunden å ha kontroll i det store, digitale bildet. Nettsiden skulle hjelpe kunden med å forstå hvilke produkter de faktisk søkte etter, når de selv kanskje ikke var klar over hva de trengte. Ved hjelp av en oversiktlig meny skulle dette komme frem.
For eksisterende kunder, eller kunder som allerede har lignende installasjoner skulle det tilrettelegges for de som vet hva de vil ha og som ønsker å manøvrere seg frem til konkrete produkter som tilbys.
Google Ads
JBS ønsket å gjøre seg selv mer synlig for mennesker som etterspør det de kan tilby innen møte -og konferanserom løsninger. Google Ads ble da et naturlig valg for dem, hvor de ligger synlig i søk for målgruppene de ønsker å nå ut til, uten at det går på bekostning av deres markedsbudsjett. For at både kunden og JBS skal få det maksimale ut av synligheten sin i søk, er sammenkoblingen til den nye optimaliserte nettsiden deres en god match.
Våre tjenester
Sosiale medier – Nå målgruppen din der den er
Visste du at hele 3 454 000 nordmenn har en Facebook-profil og at 68 prosent bruker sosiale medier daglig?Nettside – Alt du trenger i en løsning
Trenger bedriften din ny nettside? Vi følger hele prosessen fra idé og design til analyse og optimalisering.Google annonsering
Som sertifisert Google-partner hjelper vi deg å bli mer synlig når potensielle kunder er på utkikk etter det du tilbyr. Vi sørger for at du når rett målgruppe til rett pris.Løsning
Gjennom den nye nettsiden til JBS var det viktig både for oss og dem at kommunikasjonen mellom eksisterende og potensielle kunder forblir så enkel som mulig. Den nye nettsiden har alle faktorene som ble etterspurt, og gir kunden den oversikten og informasjonen som trengs, tilpasset alle enheter. Google annonseringen linker nå inn til en ny, oversiktlig og brukervennlig side med et personlig og moderne preg!